Tarvitseeko yrityksesi markkinointiviestintä brändinrakentajaa, mainonnan suunnittelijaa, ideanikkaria ja/tai sisällöntuottajaa? Saadaksesi ammattitaitoista apua ei ole aina välttämätöntä asioida mainostoimiston kanssa. Joskus on kannattavampaa käyttää kokenutta freelance copywriteria. Alla listattuna 10 hyvää syytä, miksi:
1.Kustannustehokkuus Freelanceria käytettäessä yrityksen ei tarvitse maksaa vakituisen työntekijän kuluista, kuten lomista tai sairauspoissaoloista. Tämä voi olla merkittävä etu etenkin pienille ja keskisuurille yrityksille, joilla on rajallinen budjetti. Freelance copywriterin hinnoittelu on myös räätälöitävissä tilanteen mukaan.
2. Joustavuus Freelancerin työmäärää on helppo skaalata tarpeen mukaan. Freelancerit myös (ainakin itse teen niin) tarvittaessa joustavat työajoissa ja ovat nopeasti ja helposti tavoitettavissa.
3. Nopea resursointi Freelancerin voi palkata ketterästi lyhyisiinkin projekteihin.
4. Asiakaskeskeisyys Asiakastyytyväisyys on freelancerille elintärkeää, joten asiakkaan etu on aina ykkösenä. Asiakas saa aina henkilökohtaista ja ymmärtäväistä palvelua.
5. Sopeutuvaisuus Kokenut freelancer on tottunut työskentelemään erilaisten asiakkaiden ja projektien parissa. Hän sopeutuu nopeasti erilaisiin tilanteisiin, toimintatapoihin ja tiimeihin. Freelance copywriter ymmärtää eri alojen markkinointivaatimuksia ja -trendejä, tai ainakin on taitava perehtymään niihin.
6. Suora ja välitön kommunikaatio Freelancerilla ei ole organisaatiorakennetta välissä, vaan hän on suorassa yhteydessä asiakkaaseen. Väärinkäsityksiä syntyy vähemmän ja toiminta on mutkatonta ja tehokasta.
7. Ammattitaito ja kokemus Freelance copywriterin vuosien kokemus monenlaisista projekteista näkyy markkinointistrategioiden ymmärtämisen, ideoinnin ja mainos- ja tekstisuunnittelun korkeassa laadussa.
8. Tuoreet näkökulmat Ulkopuolinen freelancer tuo yritykseen uusia ajatuksia ja raikkaita ideoita.
9. Erikoisosaaminen
Freelancerit voivat erikoistua tiettyihin osa-alueisiin tai aloihin.
Omia vahvuuksiani luovana copywriterina on kokonaisuuden ymmärtäminen aina asiakkaan markkinointistrategiasta brändin rakentamiseen, konseptuaaliseen suunnitteluun, ytimekkäisiin ideoihin ja niiden toteuttamiseen asti. Mainonnan tekstisuunnittelu sekä sisällöntuotanto (tekstit: uutiskirjeet, blogiartikkelit, jne.) sujuvat luonnollisesti myös, ja teen niitä mielelläni.
10. Tuore into Freelancer paneutuu intohimoisesti ja sitoutuneesti kulloinkin käsillä olevaan projektiin. Toimeksiannon hän kokee aina omakseen. Se on myös työnäyte tulevaisuutta ajatellen, joten freelancer panostaa jokaiseen projektiin täysillä. Ainakin itse teen niin.
Kokenut freelance copywriter tuo yritykselle arvokasta osaamista, tuoreita näkökulmia ja joustavuutta tekemiseen. Freelancerin kyky sopeutua nopeasti ja tarjota erikoisosaamista tekee hänestä houkuttelevan vaihtoehdon, erityisesti silloin, kun yritys tarvitsee tehokasta ja kustannustehokasta ratkaisua. Freelancerin intohimo ja näkemys varmistavat, että projekti saa ansaitsemansa huomion ja työn laatu on korkeatasoista.
Miten on, kaivataanko teidän yrityksessänne ulkopuolista, idearikasta ajattelua ja lisätehoja markkinointiviestintään? Tai ehkä vain taitavaa kirjoittajaa? Teen ajoittain toimeksiantoja alihankintana myös mainos- ja designtoimistoille. Ota yhteyttä.
Comments